Samen op de foto bij de molen in Blitterswijck.
Samen op de foto bij de molen in Blitterswijck. Foto: Senioren Vierlingsbeek-Groeningen

Succesvolle seniorenfietstocht door de regio

Vierlingsbeek

De jaarlijkse fietstocht van Senioren Vierlingsbeek-Groeningen is afgelopen woensdag uitgegroeid tot een groot succes. Maar liefst vijftig enthousiaste deelnemers verzamelden zich om 10.00 uur voor de start van een 53 kilometer lange tocht door de regio.


Foto: Senioren Vierlingsbeek-Groeningen

Onder ideale weersomstandigheden genoten de deelnemers van een prachtige fietsdag. Op een kleine lekke band na verliep de tocht zonder noemenswaardige problemen. Daarbij bewees EHBO’er Ger dat zijn hulpvaardigheid verder reikt dan alleen eerste hulp aan personen: ook een fietsband was bij hem in goede handen.


Foto: Senioren Vierlingsbeek-Groeningen

Halverwege de ochtend werd een korte pauze ingelast, waarbij de fietsers konden genieten van een verfrissend drankje en een koekje. Vervolgens werd de tocht voortgezet richting Blitterswijck. In het restaurant van Forellenvijver Keijzersberg stond een uitgebreide lunch klaar, die door de deelnemers zeer werd gewaardeerd.


Foto: Senioren Vierlingsbeek-Groeningen

Na de traditionele groepsfoto ging de route verder naar Holthees. Hier bracht het gezelschap een bezoek aan MFC De Halt. Tijdens een rondleiding kregen de senioren een inkijkje in het onlangs uitgebreide en gemoderniseerde dorpshuis. 


Foto: Senioren Vierlingsbeek-Groeningen

‘Prachtig om te zien!’, meldt de seniorenvereniging. ‘Na nog gezellig te hebben nagepraat onder het genot van een drankje, kwamen we rond 17.45 uur zéér voldaan weer aan bij ons startpunt. Organisatie en fietsers: bedankt voor deze geslaagde en gezellige topdag! Op naar de volgende rit!’


Foto: Senioren Vierlingsbeek-Groeningen.


Foto: Senioren Vierlingsbeek-Groeningen