
Garagesale op 7 juni 2026: nieuwe organisatoren gezocht
VierlingsbeekOp zondag 7 juni 2026 vindt opnieuw de populaire garagesale Bèèk ruumt op en Gruuninge ok (BROGO) plaats. Inwoners van Vierlingsbeek en Groeningen verkopen die dag vanaf hun oprit of garage tweedehands spullen, curiosa en koopjes. Het evenement trekt jaarlijks veel bezoekers uit de regio die op zoek zijn naar unieke vondsten.
De editie van 2026 krijgt een bijzonder tintje. Na deze garagesale stoppen de huidige organisatoren, Suzanne van Mullekom en Esther Buunen, met de organisatie van BROGO. Sinds 2018 zetten zij zich met veel enthousiasme in voor het initiatief. ‘We hebben BROGO met veel plezier georganiseerd, maar voor ons is het nu tijd om het stokje door te geven’, aldus de organisatoren.
Daarmee wordt BROGO 2026 de laatste editie, tenzij nieuwe vrijwilligers zich melden om de organisatie over te nemen. Deze oproep is ook verwerkt in de officiële poster van het evenement. De organisatie roept inwoners en lokale platforms op om de poster te delen, zodat iedereen op de hoogte is van zowel de datum als het mogelijke afscheid van dit geliefde dorpsinitiatief.
Voor vragen of interesse in het overnemen van de organisatie:
beekruumtop@gmail.com
![]()






