Samen op de foto op en bij een van de nieuwe bankjes aan de Maas.
Samen op de foto op en bij een van de nieuwe bankjes aan de Maas. Foto: eigen

Wandelgroep op maandagochtend

Vierlingsbeek

Elke maandagochtend, om 9.00 uur, vertrekt er een groep wandelaars vanaf Vitaliteitscentrum Brabant.

“We maken een stevige wandeling, van een uur, in de omgeving”, meldt een de actieve leden van de groep. “Vandaag hebben we gekozen voor een wandeling door de Maasheggen en Groeningse duintjes, om via het fietspad langs de Maas terug te lopen. Dit was een mooie gelegenheid om de nieuwe bankjes, die er onlangs geplaatst zijn, uit te testen. Bij terugkomst van de wandeling is er koffie of thee voor degene die er zin in heeft. Een moment om de ochtendwandeling af te sluiten.”

Nieuwe wandelaars zijn van harte welkom om aan te sluiten.